Субота
23.11.2024
12:44
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Терпіннівський колегіум "Джерело"
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Наше село [8]
Информация о географическом расположении села Терпенье, его истории, достопримечательностях, интересных исторических фактах
Наш колегіум [3]
Інформація про вчителів та учнів колегіуму, їх діяльність

Наше опитування
Як вам новий дизайн сайту?
Всього відповідей: 200

Міні-чат

Статистика

Головна » Статті » Наш колегіум

Основні задачі колегіуму
  
 Діяльність колегіуму "Джерело" спрямована на реалізацію Державної національної програми “Освіта. Україна ХХІ століття”, Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”.

 Першорядна увага приділяється реалізації основних завдань забезпечення рівної доступності якісної  освіти учнів мікрорайону, підвищення ефективності навчального процесу для розвитку особистості, формування в дітей ключових життєвих компетентностей.

 Терпіннівський колегіум “Джерело” працює за річним планом затвердженим Відділом освіти Мелітопольської райдержадміністрації і навчальним планом, затвердженим Відділом освіти Мелітопольської райдержадміністрації і управлінням освіти і науки Запорізької облдержадміністрації.

 Для вивчення навчальних дисциплін використовуються програми для загальноосвітніх навчальних закладів та програми для філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-естетичного профілів для 10-11 класів.

 Використовуються програми поглибленого вивчення української мови, історії для 8 класу, правознавства  для 9 класу , англійської мови для 1, 2 класів.

 Плани і програми виконуються в повному обсязі, якість виконання добра, про що свідчить результативність навчальної та дослідницької роботи учнів.

 Враховуючи інтенсивність реформування освіти в Україні і сучасне соціальне замовлення, яке вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних, конкурентноздатних членів суспільства, головною метою колективу колегіуму в 2007-2008 навчальному році є забезпечення реалізації права громадян на здобуття якісної повної загальної середньої освіти, - навчання, виховання, розвиток здібних та талановитих дітей у відповідності зі світовими та національними критеріями інтелектуального, духовного та професійного розвитку особистості, залучення її до систематичної науково-дослідницької, пошукової, експериментальної роботи.

Працюючи над науково-методичною проблемою “Розвиток життєвої компетентності учнів у ЗНЗ” колегіум акцентує увагу на наступні аспекти в структурі особистості випускника:

  1. Особистість з природними потребами самовдосконалення, суб’єкт вільного вибору з постійною готовністю до самовизначення на основі компетентної і адекватної оцінки особистих інтересів і можливостей, з високою мотивацією досягнень, направлених на саморозвиток і самоактуалізацію.
  2. Особистість як суб’єкт пізнання з високою когнітивною направленістю, інтелектуально зрілою, вододіючою розвинутими способами розумових дій, зі сформованим індивідуальним стилем навчальної діяльності і відкритою системою засвоєння соціального досвіду і готовність продовження освіти.
  3. Особистість як суб’єкт громадянської зрілості, усвідомлюючи свою роль в становленні і розвитку нового суспільства України, високо адаптований і мобільний в умовах соціальних змін, володіючи правовою свідомістю і громадянською відповідальністю.
  4. Особистість як суб’єкт комунікативної діяльності, вододіюча достатньою рефлексією і стійкою емоційно-вольовою сферою для готовності визначити своє місце в системі людських взаємовідносин, сформувавши в собі здібність будувати відносини на основі урахування інтересів оточуючих людей.
  5. Особистість зі свідомим ставленням до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності.

 Ці аспекти відповідають переліку ключових компетентностей:

  • уміння вчитись (навчальна);
  • громадянська;
  • загальнокультурна;
  • компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій;
  • соціальна
  • підприємницька;
  • здоров’язберігаюча.

 Для досягнення мети колегіум забезпечує базову загальну середню освіту, з поглибленням та профілізацією предметів гуманітарного циклу, що передбачає становлення дитини як особистості, розвиток її потреб, інтересів, ціннісних орієнтацій, здібностей.

 Поглиблене вивчення іноземних мов та додаткові курси з інформатики вводяться з метою:

  • доступу до оригіналів інформації;
  • розвитку комунікативних можливостей учнів;
  • розширення кругозору, залучення до світової культури;
  • участі в міжнародних проектах.

 Вивчення історії та правознавства дає можливість учням зрозуміти процеси розвитку людства на сучасному етапі та роль особистості в цих процесах, підняти загальний правовий рівень культури, розвинути комунікативні здібності.

 Курси з основ економіки мають за мету підготувати випускників колегіуму до життя в умовах товарно-грошових відносин і ринкової економіки.

 Екологічні дисципліни допоможуть учням визначити місце людини в природі.

 Курси, пов’язані з психологією, допомагають раціонально використовувати свій час, зрозуміти особливості спілкування в суспільстві, визначити місце в суспільстві, вчать бути потрібними в суспільстві згідно своїх інтересів та можливостей.

 Учні активно залучаються до науково-дослідницької роботи, продовжує функціонувати наукове товариство колегіуму, учні 10-го класу працюють над курсовими проектами.

 Виконання основних завдань виховання здійснюється за напрямками:

  • громадянське виховання;
  • правове виховання;
  • моральне виховання;
  • фізичне виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • трудове виховання;
  • розвиток учнівського самоврядування;
  • формування наукового світогляду.

 Для виконання цих завдань організована робота органів учнівського самоврядування, сформована Рада старшокласників, організована робота гуртків за пріоритетними напрямками, проводяться тематичні місячники згідно національної програми виховання, працює психологічна служба, запланована мережа виховних заходів.

 Забезпечення вирішення основних завдань неможливо без оптимізації структури методичної роботи вчителів. Виходячи з аналізу роботи за минулий рік, враховуючи досягнення і зважаючи на слабкості і недоліки основними напрямками методичної роботи обрано:

  • діагностика творчих потенціалів учителя і створення необхідних умов для розвитку творчості. Втілення в практику досягнень науки і досвіду вчителів колегіуму, району, області;
  • розвиток ініціативи і творчості педагогів у процесі роботи над проблемною темою;
  • диференційований підхід до організації методичної роботи, враховуючи рівень професійної компетентності педагогічних працівників, зокрема організацію самоосвітньої діяльності.

 Розвиток колегіуму розглядається як побудова траєкторії розвитку кожної дитини в напрямку максимальної її самореалізації та адаптації в суспільстві, формування людини духовної, тобто особистості, яка базується на широті поглядів, ерудиції, культурі, її загальному розвитку. Виконуючи такі завдання наш освітній заклад продовжує працювати над актуальною загальношкільною методичною проблемою: "Розвиток життєвої компетентності учнів".

 Базовим механізмом реалізації цього напряму вважається індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу через особистісно-орієнтований підхід, упровадження нових педагогічних технологій.

Категорія: Наш колегіум | Додав: dzherelo (13.05.2008)
Переглядів: 1273 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавання коментаря

Якщо ви хочете швидко додавати коментарі, зареєструйтесь, або увійдіть!

Ім'я: E-mail:

Захисний код:

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz