Терпіннівський колегіум Джерело»
загальноосвітній навчальний заклад нового типу,
оголошує набір учнів у 1 клас
на 2018-2019 н.р. (набирається 2 класи).
Пакет документів (заява, довідка про склад сім`ї, ідентифікаційний код (дитини), копія свідоцтва про народження, документ на підтвердження пільг) необхідно подати секретарю колегіуму
до 15 грудня 2017 року.
В колегіумі створені оптимальні умови для розвитку особистості кожного учня. Мова навчання – українська. З 1 класу вивчається англійська мова, з 2-го інформатика. Профілі: української та англійської філології, суспільно-гуманітарний. На поглибленому рівні вивчаються історія, українська та англійська мови. Враховуючи інтереси та запити учнів та батьків передбачено додаткові індивідуальні заняття, факультативи,курси за вибором, гуртки та спортивні секції.
Ми чекаємо Вас в стінах нашого колегіуму!
Прийом учнів проводиться незалежно від місця проживання та припиняється при наборі 30 учнів.
ПРОГРАМА
«ПЕРШИЙ КРОК ДО ШКОЛИ»
Для гармонійного розвитку майбутніх першокласників у школі-ліцеї №7 у 2017/2018н.р. використовується освітня програма «ПЕРШИЙ КРОК ДО ШКОЛИ», яка розроблена відповідно до програми МОН України «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ» для дітей старшого дошкільного віку(Лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017 року).
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Мовно-літературна освітня галузь передбачає мовленнєвий розвитокдитини :
• розвиток вміння висловлювати власну думку;
• розвиток навички спілкування українською мовою;
• розвиток вміння проговорювати власні відчуття, емоції;
• розвиток вміння підтримувати розмову;
• розвиток вміння прояву поваги до думки інших;
• розширення уявлення про будову артикуляційного апарату, роботу його органів під час творення звуків;
• розвиток фонематичного слуху;
• розвиток уміння говорити чітко, в помірному темпі та регулювати темп мовлення;
• збагачення словникового запасу дітей на основі розширення уявлень про світ;
• розвиток вміння розуміти та вживати слова на позначення назв пред¬метів, їхніх ознак, кількості, дій, ознак за дією тощо.
• розвиток вміння висловлюватись логічно, без повторів, пауз, жестикуляції, дотримуватися структури розповіді (початок, основна частина, кінцівка);
• ознайомлення з буквами як знаками передачі звуків на письмі;
• формування інтересу до різних форм та способів мовленнєвої діяльності, ви-користання сучасних засобів комунікації.
ПІЗНАВАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Пізнавально-дослідницька освітня галузь забезпечує:
• розвиток вміння мислити, сприймати нову інформацію;
• розвиток уваги, пам'яті, уяви;
• розвиток вміння продумувати власні дії наперед;
• розвиток розумових операцій: аналіз, порівняння, син¬тез, узагальнення, класифікація;
• засвоєння знаків та символів: логіко-математичні знаки та знаки писемного мовлення (літери), інші знаки як символи.
• розвиток готовності брати участь в дослідно-експериментальній діяльності з різними матеріалами; вимірювати, порівнювати тощо.
Пізнавально-дослідницька освітня галузь передбачає комплексну реалізацію двох освітніх галузей - математичну і природничу.
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Математична освітня галузь забезпечує уміння:
• формувати уявлення про математичні поняття (величина, кількість, форма, час, простір); числа та цифри; математичні дії додавання та віднімання (в межах 10);
• здійснювати елементарні пізнавальні (логіко-математичні) дії: порівнюва¬ти, аналізувати, узагальнювати, лічити, перелічувати, співставлення розміру предметів (шляхом накладання, прикладання, приставляння);
• рахувати за допомогою різних аналізаторів (на дотик, на рух, на звук);
• за сюжетною картинкою складати задачі (загадки, ребуси, моделі тощо), розв'язувати їх;
• робити висновки щодо кількості предметів (більше, менше, порівну).
• оперувати поняттями колір, форма, величина;
• орієнтується у просторі (на площині та в реальному оточенні): ліворуч, праворуч, зверху, знизу; під, над, за, на, біля.
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Природнича освітня галузь забезпечує уміння:
• формувати елементарні уявлення про природу нашої планети (клімат, ландшафт, водойми, тварини, рослини тощо), явища природи, рослини і тварини,всесвіт;
• формувати уявлення про взаємозалежність діяльності людини та стану природного довкілля;
• розвивати інтерес до пізнання природи рідного краю, близького оточення та всієї України;
• вчити спостерігати за явищами природи, розрізняти природні явища, називати їх;
• виробляти мотивацію берегти природне багатство рідної країни; піклуватися про стан природного довкілля;
• доглядати та піклуватися за домашніми улюбленцями (кіт, цуценя, рибки тощо);
• вчити дотримуватись правил поведінки у природі;
• формувати уявлення про людину як частину природи.
ФІЗКУЛЬТУРНО - ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь передбачає використання елементів ігрової діяльності, яка у дітей дошкільного віку є провідною у пізнанні оточуючого світу та набуванні нових знань і умінь. Фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь забезпечує:
• розвиток дрібної моторики рук;
• розвиток вольової регуляції поведінки;
• розвиток фізичних можливостей дитини;
• розвиток навичок взаємодії в іграх;
• дотримання режиму дня дитини дошкільного віку, правил особистої гігієни,;
• вироблення уміння чергувати активні види відпочинку, обирати безпечні рухливі види гри, дотримуючись правил колективного спілкування;
• формування переконання берегти та підтримувати здоров'я, здоровий спосіб життя.
СОЦІАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Соціальна освітня галузьпередбачає:
• розвиток навичок безконфліктного спілкування;
• розвиток керування власною поведінкою і поведінкою інших;
• розвиток вміння дотримуватися правил;
• розвиток вміння переборювати поразки, невдачі;
• розвиток вміння проявляти радість;
• розвиток вміння адекватно сприймати критику;
• формувати уявлення про людину як суспільну істоту;
• формувати уявлення про сім'ю та сімейні традиції; значення родинних зв'язків, способи їх підтримки;
• розвивати мотивацію підтримки добрих взаємин з друзями, родичами, знайомими (різними за віком, статтю, вагою, кольором шкіри, національністю, віросповіданням тощо);
• вчити виявляти повагу та доброзичливе ставлення до оточення;
• формувати уявлення про український народ, державу Україну, її звичаї та традиції.
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Мистецька освітня галузьпов'язана зі сприйманням творів мистецтва, формуванням ціннісного ставлення до нього, ві¬дображенням естетичних уявлень дітей у власній творчості. Сприйняття мистецтва залежить від вікових особливостей та індивідуаль¬них можливостей дитини, її здібностей і нахилів. На рівень мистецького розвитку дитини впливають умови художньо-естетич¬ного виховання в родині.
Мистецька освітня галузь передбачає:
• розвиток індивідуальних творчих задатків дитини;
• розвиток вміння слідкувати за власним зовнішнім виглядом;
• формування особистого естетичного ставлення до проявів краси в довкіллі;
• розвиток художнього сприймання, уяву, творчі здібності, здатність до фантазування, імпровізації під час емоційно-чуттєвого сприй¬мання творів живопису і створення художніх образів;
• формування навички формоутворення основи під час ро¬боти з різними матеріалами;
• створення умов для збагачення естетичного досвіду дітей; формуванню мистецьких умінь, для зберігання індивідуальної творчої виразності дітей.
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Технологічна освітня галузь передбачає інтеграцію самообслуговування, праці у повсяк¬денному житті, діяльність у природі, художню побутову діяльність (дизайн).
Технологічна освітня галузь забезпечує:
• залучення дітей до різних видів праці, що сприяє формуванню у них самостійності та організованості;
• виховання ціннісного ставлення до результатів праці інших людей;
• розвиток здатності співвідносити соціальну значущість власної праці та праці дорослих;
• вихованняінтересу до різних видів праці дорослих, до організації та здійснення еле¬ментів професійної діяльності дорослих;
• розвиток бажання самостійно здійснювати прості дії, характерні для різних професій;
• розвиток мотивації до здійснення посильної допомоги дорослим в господар¬сько-побутовій діяльності;
• розвиток потреби здійснення господарсько-побутових доручень у жит¬тєвому просторі;
• навчання бути охайним, підтримувати порядок і чистоту у життєвому просторі;
• виховувати потребудоводити розпочату справу до кінця, відповідально ставитися до доручень;
• розвиток уміння домовлятися про спільну роботу, розподіляти обв'язки, аналізувати наслідки своєї діяльності.