2014-2015 н.р.
|
2015-2016 н.р.
|
2016-2017 н.р.
|
2017-2018 н.р.
|
2018-2019 н.р.
|
1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНИХ СТРУКТУР
|
1. Про діяльність методичного об’єднання суспільно-гуманітарних дисциплін.
|
1.Про діяльність методичного об’єднання природничо-математичних дисциплін
2. Про результати діяльності творчої групи «Розвиток та самореалізація особистості школяра шляхом залучення його до позакласної діяльності»
|
1. Про діяльність
методичного об’єднання художньо-прикладних дисциплін
2. Про роботу творчої групи «Створення умов для розвитку та самореалізації особистості в умовах використання нових педагогічних технологій»
|
1. Про діяльність методичного об’єднання іноземної мови
2. Про результати діяльності творчої групи «Здійснення індивідуального підходу до учнів в навчально-виховному процесі як передумова розвитку та самореалізації особистості»
|
1. Про ефективність проведення тижнів педагогічної майстерності
|
2.АНАЛІЗ СТАНУ МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|
2.1. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
|
Про стан методичного супроводу впровадження ІКТ в колегіумі
|
|
Про стан методичного супроводу впровадження технологій розвивального навчання в школі
|
|
|
2.2. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТА ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ
|
|
Про стан методичного супроводу гуманітарного напряму навчання в колегіумних класах
|
|
Про стан методичного супроводу варіативної складової навчального плану
|
|
2.3. ІНФОРМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|
|
Про стан методичного супроводу використання програмових засобів навчання в навчально-виховному процесі
|
|
|
Про методичний супровід впровадження електронного освіт-нього середовища
|
2.4. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ
|
|
|
Про ефективність методичного супроводу забезпечення ІОТ розвитку учня
|
|
Про роль шкільного веб-сайту в забезпеченні ІОТ учня
|
2.5.ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ
|
|
Про стан методичного супроводу організації викладання інформатики в умовах оновлення змісту початкової освіти
|
|
Стан методичного супроводу організації викладання предметів природни-чого циклу в умовах оновлення змісту основної школи
|
|
3. ВИВЧЕННЯ Й ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
|
1.Затвердження матеріалів ППД
|
1.Затвердження матеріалів ППД
2. Про перспективне планування вивчення ППД на 2014-2019р.р.
|
1.Затвердження матеріалів ППД
|
|
1.Затвердження матеріалів ППД
|
4. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД СТАНОВЛЕННЯ МАЛОДОСВІДЧЕНИХ ВЧИТЕЛІВ
|
Про роботу Школи молодого вчителя
|
|
Про організацію проведення тижня відкритих уроків молодих та малодос-відчених вчителів
|
|
|
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ І КООРДИНАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
|
1. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педпрацівників
2. Стан самоосвітньої діяльності та мето-дичної активності вчителів
|
1. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників
2. Про роль предметних блогів, сайтів у визначенні рівня професійної майстерності та атестації вчителя
|
1. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників
|
1. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації
2. Про роботу предметних секцій з організації та супроводу самоосвітньої діяльності вчителів
|
1. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників
|
6. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
|
1. Про стан методичного супроводу підготов-ки та проведення предметних учнівських олімпіад та інтелектуальних учнівських конкурсів
|
|
Про діяльність шкільного Наукового Товариства учнів
|
|
|
7. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД СТАНУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ТА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
|
1. Про стан роботи над І етапом науково-методичної проблемної теми
|
1. Про результати роботи над науково-методичною проблемною темою
|
1. Про результати діагностичного етапу роботи над новою науково-методичної проблемною темою
|
1. Про стан роботи педагогічних працівників над індивідуально обраними проблемними темами
|
|
9. ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
|
|
Про результати презентації творчих напрацювань вчителів в педагогічній періодичній пресі
|
|
Про стан видавничої діяльності опорних шкіл
|
.
|